Rabu, 25 September 2013

Macam2 perangai budak sekarang


السلام عليكم ورحمة الله


Korang mesti pelik kenapa aku post gambar pintu ni hehe.. 
Mata liar je duk cari apa yg tersembunyi disitu kan!
Sebenarnya, aku geram dengan kerenah2 org yg gatal tangan duk tekan bell tanpa urusan penting!.
Selama ni aku bersabar je..hukhukhuk nak nanges!!

Nak dijadikan cerita, petang tadi masa kat opis bell bunyi lagi.
Aku angkat la phone then heloo berkali2.. tak ada pulak jawabnya..
[dalam kepala otak aku duk fikir mesti keje budak2]
Bila aku letak je ganggang phone.. bell masih berbunyi..
Maybe button yg diaorg tekan tu melekat kedalam.

Adoii terpaksa la aku bangun dari kerusi nak jengguk sape gelaran yg rajin menekan tu..
Sah!! aku nampak 2 kepala budak..tapi dia sempat pulak tengok aku then terus lari lintang pukang ngee!!..
Aku tak sempat lagi nak cakap apa2.. tau pun takut!.
Tak pasal2 aku kena turun tangga sb nak tekan bell tu kembali okey. :p


nOte : Macam2 perangai budak sekarang! bell dijadikan bahan mainan diaorg :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.