Khamis, 11 April 2013

:..Aku Dapat Dua Hadiah Lagi..:


السلام عليكم ورحمة الله

Sebenarnya aku nak ucap berbanyak2 terima kasih pada yg sudi memberi benda2 kat bawh ni... comey sesangat! in shaa allah akan ku jaga dengan baik dan harapan aku agar persahabatan kita kekal walaupun dialam maya kan! hehehe...


ini pemberian dari usu.. sesapa yg nak berkawan dengan beliau jangan segan2 klik ye! berkawan ramai tak salah jangan ramai musuh sudah ngeeee!!!


dan ini dari adik fiqah. beliau memang pandai bab2 lukis doodle ni..
kalau nak tempah pun sila2 kan klik je ok!.

Sebenarnya benda2 ni semua aku dapat dah lama...sebelum aku cuti lagi. tapi disebabkan macam2 kejadian yg tak dapat dielak. hehehe. so arini baru aku publish untuk tatapan uols semua...


nOte :  tunggu erk pasal en3 my louvely sista :)


18 ulasan:

  1. cantik... ha lupa plak nak ckp cantik rupa blog yg baru nie :D

    BalasPadam
  2. tahniah,,, cantik2 tu !

    BalasPadam
  3. salam k.za..
    tu keychain hp ke? comel@ sepasang gitu..merah n biru..
    hihi..doodle pun comel.. sbb kaler biruu..ngeee...
    tahniah2.. :))

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam cma,
      yee hp punya comey sgt dpt sepasang gtu..
      kza memng minat biru^

      Padam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.