Jumaat, 14 September 2012

keje punya pasal aku dapat habuan!

 السلام عليكم ورحمة الله

Fuh! lega.... keje dah siap, time2 rehat pulak b0s nak! so terpaksa ler mengorbankan diri siapkan jugak keje.. adoiii.. rosak plan aku nak pi dating ngan kengkawan 2 jam pulak tu rehat!...hihihi merungut pulak ko erk!. 

Alhamdulillah nasib baik mr.chong (client) yg pemurah hati tapaukan aku nasi beriani ayam dgn neskepi ais..hmmm nampak mcm sedap! tpi selera tekak aku kureng sikit.. kalau bagi en.asben garenti senyum sampai telinga je dia..hehe. tapi xbermakna aku xbersukur dgn pemerian org tau!

ehsan google
tu dia nasi beriani.................. gambar asal xdpt den nak ambik hehe.. korang pun mesti tau kan nasi beriani mamak camne!..ayam besorr giler..memang kenyang la kalau makan.

sebelum tu...
aku nak ucap SELAMAT HARI MALAYSIA (16 September) kpd semua pelosok rakyat negara tidak kira kaum, peringkat umur, pekerjaan, kaya atau miskin.


nOte : sukaaaa!! 3 ari den cuti



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.