Khamis, 24 November 2011

Seminar Bar Council

 Assalamualaikum..

Ada je benda yg aku nk post kan!!...hehehe..tajuk post dh macam aku je yg pi seminar tu!!.. ok!! skrg aku nak citer pasal adik aku bukan aku tau!!.

Apapun yg penting adik aku (ateh) dh selamat smpi ke umah aku malam tadi  jam 8.30. Aku pi ambik Hentian Putra, kL..Almaklum ler..1st time dia naik bas sorg2 jauh pulak tu perjalanan dari Trganu. Kalau x.. mana maunyer dia dtg kL sorg2.. Itu pun ada tujuan  PENTING!!!.. dia ada seminar Bar Council hari ni. So skrg ni en.asben otw pi ambik dia lerr.. ^_^


 Ini ler dia...A.T.E.H merangkap anak ke3 dlm family aku
Nengok gambar dia cam blurr je kan?? hahaha
apa la yg dia duk pikirkan!!..
apapun yg penting ateh kena keje rajin2..jangan ponteng tau!!..
nenati bos sayang - - - > terus up GAJI..hahaha

nOte:  aku syg adik2 aku semua..muaaahh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.