Khamis, 1 Disember 2011

Mereka semuanya sporting!

Assalamualaikum..

well hmm.. aku nak citer pasal mereka2 ni...
aku dah ada kawan baru kat opis!  empat org sekaligus!! ramaikan??
kak fiza, kak arifah, shima & farah semuanya pompuan.. so i loike!.. 
Mereka2 semuanya sporting! kepala giler2 gitu..
xde ler yg skima2..hahahaha!!
Tapi kalau yg lebih tua dari aku tu..aku hormat ler dia sbgai kakak!
tak baik tau..giler2 jugak!..hati mau jaga..
baru  la kehidupan kita tenang.. lagipun kita kan pompuan..

Sejak mereka2 ada ni..time lunch pun meriah..
tapi...kalau en.asben aku ada...
so terpaksa la aku kuar date ngan dia.hehehe
kita org biasa makan kat medan selera usj8
sana banyak pilihan lauk pauk/makanan panas pun ada..
  
 nOte : alhamdulillah..thanks akak fiza sudi tumpangkn kitaorg semua!

2 ulasan:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.