Rabu, 12 Oktober 2011

Silat Persahabatan - - - -> UiTM Puncak & UiTM Arau

Assalamualaikum..
Moh! le kita tgok gmbo kat bawah ni..
 





Kalau korang nk tau..semua yg pkai bju silat tu..adalah bdak2 UiTM Puncak & UiTM Arau.. dan korang mesti tertnya2 siapakah?? abg2 yg handsome tu!!...diaorg merangkap COACH bdak2 tu  ler...

Apapun memang terbaeek la layanan dari UiTM Arau... aku ditumpangkan asrama (siswi) iaitu bilik adik FATIN...tq bebanyak!.. dan budak2 laki mestila asrama (siswa)...aku rasa dh mcam budak UiTM plak daaa..hahaha

Ambik kau!....nun jauh ke belakang dewan latihan untuk budak2 silat. dari tmpt aku  menginap..jalan kaki alamak kurus la klu hari2 mcm ni....Game cuma 1hari je...dan keesokannya, kami bertolak ke Padang Besar.. apalagi shoopinn habis ler...hik3..

Kitaorg sampi UiTM Puncak, lebih kurang jam 12tghmlm..itu belum smpi umah lagi tau!..
Memang penat!...dengan perut aku yg meragam..mybe salah makan kot!..so isninnya aku MC!..he3


nOTe : Minggu ni pulak game Karisma di UiTM Segamat..
 

2 ulasan:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.