Selasa, 9 November 2010

Munajatku..


السلام عليكم ورحمة الله


Ya Allah Ya Tuhanku, Engkaulah Tuhan yg ku sembah, Engkau menciptakan aku dan aku terikat dengan janji-janji akan mentaati segala perintahMu. Aku berlindung denganMu daripada segala kejahatan yg telah aku lakukan. Aku mengakui segala nikmat2 yg Engkau berikan kepadaku dan aku mengakui segla dosa2 yg telah aku lakukan. Oleh itu Ya Allah, Kau ampunilah aku, sesungguhnya tiada Tuhan yg dapat mengampuni segala dosa2 kecuali Engkau Allah Yang Esa.

Ya Allah Ya Tuhan ku, sesungguhnya aku tidak layak memasuki syurgaMu, maka oleh itu Ya Allah, Kau ampunilah segala dosa2ku sesungguhnya Engkaulah yg dapat mengampuni segala dosa2 besar yg telah aku lakukan. Aamiin Yarobill Aalamiin. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.